Regulamin

 

§1 PRZEDMIOT REGULAMINU

  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Pensjonatu Zameczek i jest integralną częścią umowy. Gość wpłacając zadatek lub podpisując kartę meldunkową potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
  2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Pensjonatu.
  3. Regulamin wydany jest przez Pensjonat „Zameczek” Medeia Iashvili-Frala, Ul. Piastowska, 39, 58-580, Szklarska Poręba, Regon 020444388, NIP: 6112139746

 

§2 DOBA HOTELOWA

  1. Pokój wynajmowany jest na doby hotelowe.
  2. Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
  3. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić jak najszybciej. Pensjonat może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych lub w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego regulaminu.

 

§3 REZERWACJA I MELDUNEK

  1. Rezerwację uważa się za dokonaną z chwilą uiszczenia ZADATKU, który stanowi 30% ceny za cały okres rezerwowanej usługi hotelowej. Przedpłata winna zostać dokonana najpóźniej w ciągu 2 dni chyba że został ustalony inny termin. Po upływie tego terminu lub wpłacie kwoty niższej niż wskazana, Ośrodek ma prawo uznać rezerwację za niedokonaną i zwrócić wpłacone środki.
  2. Podstawą przyjęcia gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej.
  3. Pensjonat może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył obowiązujący Regulamin.
  4. Wpłacony zadatek zostanie rozliczony na poczet zamówionej usługi po przyjeździe gościa do pensjonatu.
  5. W przypadku anulowania rezerwacji przez gościa, zadatek nie podlega zwrotowi.
  6. Jeżeli Gość, nie składając oświadczenia o anulowaniu rezerwacji, nie zamelduje się w Pensjonacie do godziny 22:00 w pierwszej dobie rezerwowanego pobytu, rezerwacja wygasa, a zadatek przepada.
  7. Cisza nocna trwa od godziny 22.00 do godziny 7.00.
  8. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynęła doba, za którą uiścił należną opłatę za pobyt.

 

§4 USŁUGI

  1. Pensjonat świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
  2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość proszony jest o niezwłoczne ich zgłoszenie do recepcji, co umożliwi pracownikom poprawę standardu świadczonych usług.
  3. Pensjonat świadczy nieodpłatnie następujące usługi: korzystania z niestrzeżonego miejsca postojowego dla samochodu osobowego na własne ryzyko i w granicach dostępności miejsc.
  4. Gość ma możliwość zamówienia dodatkowego wyżywienia.

 

§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA

  1. Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności za mienie Gościa.
  2. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
  3. Osoby odwiedzające naszych Gości proszone są o opuszczenie pokoi hotelowych przed godziną 22:00.
  4. Korzystanie z terenu przynależnego do ośrodka, odbywa się na własną odpowiedzialność, w tym korzystanie z miejsca na ognisko.
  5. Dzieci przebywające w ośrodku powinny być pod stałą opieką opiekuna, również w trakcie korzystania z terenu zielonego przynależnego do ośrodka.
  6. Gość hotelowy jest odpowiedzialny materialnie za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia majątku hotelowego powstałe z jego przyczyny lub za sprawą odwiedzających go osób. Ustala się następujące, zryczałtowane kwoty odszkodowań z tytułu szkody powstałej z winy Gościa hotelowego w mieniu hotelu i kar umownych za naruszenie postanowień niniejszego Regulaminu:
    a) naruszenie zakazu palenia w pokojach i innych pomieszczeniach – 500 zł
    b) wniesienie na teren obiektu hotelowego urządzeń i substancji niebezpiecznych dla zdrowia i życia ludzkiego, lub których posiadanie jest zabronione z mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa – 1000 zł
    c) naruszenie ciszy nocnej lub zachowanie naruszające spokój innych gości – 500 zł
    d) stosowanie substancji wydzielających intensywne zapachy powodujące długotrwałe oddziaływanie zewnętrzne – 500 zł.
    Ośrodek zastrzega sobie prawo do żądania odszkodowania przekraczającego wysokość wskazanych wyżej kar, jeżeli szkoda wyrządzona przez Gościa hotelowego przewyższa ich wysokość.
  7. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, własnych żelazek i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.
  8. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
  9. Ośrodek może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości pracowników Ośrodka albo innych osób przebywających w Ośrodku albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie hotelu.

 

§6 POSTANOWIENIA DODATKOWE

  1. Zabrania się przywożenia na teren Ośrodka zwierząt domowych bez wcześniejszego poinformowania recepcji.
  2. Goście Ośrodka, którzy korzystają z posiłków bufetowych nie są uprawnieni do wynoszenia z bufetu posiłków i napojów poza lokal. Na życzenie Gości, za odrębną opłatą mogą być przygotowane posiłki na wynos. W przypadku stwierdzenia naruszenia niniejszego przepisu, Gość hotelowy może zostać zobowiązany do uiszczenia opłaty równej opłacie za przygotowanie posiłku na wynos.
  3. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
  4. Przedmioty pozostawione w pokojach przez Gości, będą odesłane na wskazany adres Gościa na jego koszt, w przypadku nie otrzymania dyspozycji odesłania przechowywane będą przez okres jednego miesiąca.
Zadzwoń Rezerwuj Dojazd